Subject: Riigilõivu tagastuse taotlus
From: "Helin Tiido" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: "Marit Soo" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jul 2024 10:39:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

AS Arstikeskus Confido (reg.nr. 12381384) on ekslikult tasunud riigilõivu 
kaks korda sama tegevusloa taotluse eest (ortodontiateenuse lisamine 
põhiloale).

Esimesel maksel 26.07.2024.a. oli kahjuks vale viitenumber. Lisasin 
maksekorralduse koopia manusesse.

Teise riigilõivu makse teostasin täna 31.07.2024.a. Lisasin manusesse ka 
selle maksekorralduse, kus on õige viitenumber.

Palun tagastada 26.07.2024.a. teostatud vale viitenumbriga riigilõiv summas 
145€.

Vabandust segaduse pärast.

Parimate soovidega

Helin Tiido
CFO, juhatuse liige

AS Arstikeskus Confido

+372 5060 506 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Veerenni 51, 10138 Tallinn |  <http://www.confido.ee/> www.confido.ee

 <https://www.confido.ee/>

E‑kiri ja selle manused võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni, 
mille avaldamine on keelatud. Kui e-kiri on jõudnud sinuni ekslikult, palun 
teavita sellest koheselt saatjat ning kustuta e-kiri ja selle manused oma 
arvutisüsteemist. Aitäh.